17. 12. 2016

Mňága a Žďorp v M-Klubu

Mňága a Žďorp: “Všeho víc pro každého”
Adventní koncert snů, absolutní odvaz a další nejlepší koncert mého života
!
Poctivá muzika, u které by se nedalo sedět – ještě že v M-Klubu se sedět nemusí!
Muzika, u které i našinci (60-, 55+) zpívají, skákají/tancují, mávají a tleskají.
Verši “Tlusté koberce plné prachu…”  začaly dvě hodiny radosti, většinu písniček zpíváme s kapelou;
samozřejmě zazněly “Chtěl jsem te jenom pohladit”, “To je ta písnička”, “Jako je sama skála” … i Matahari
Už za hodinu jsme propocení ‘durch’ a dlaně bolí. Ale daří se výskoky sounož ... pravda, jen chvíli a jen kousek na zem :-(
Snad tohle ještě někdy zažijeme!!!!

P.S.1: Jak píše Petr na fc ‘mňágy’: Všechno je před námi, tak jako vždycky bylo: Kde jinde?!

P.S.2: Kompletní citát hlášky z úvodu písničky ‘Matahari(jedné ze 150 našich nejoblíbejnějších písní M&Z):
Na počátku byla tma. A ta tma byla prázdná a beztvará. A kromě té tmy jsem byl také já. A já jsem se vznášel nad tou tmou a viděl jsem, že jsem sám. Budiž světlo! (bomba #20 před výbuchem v kosmické lodi Temná Hvězda) - viz wikipedia.

Žádné komentáře: